Saturday, June 30, 2007
Wednesday, June 27, 2007
Minggu Down.....
Dah berjumpa Pengetua......erm...
Saya sampai pukul 740 pagi tadi ...terus pengetua nak jumpa saya kat dalam pejabat...tegur pasal kedatangan pelajar dan saya...erm...saya terima teguran beliau...dan berjanji akan membaiki tugas saya.
Tuesday, June 26, 2007
Seminggu bersama pengetua Baru...
Saturday, June 23, 2007
Minggu depan gaji beb....

Aku dan isteri tengah berkira-kira nak beli second car...untuk family kami yang semakin membesar..hafiz, wawa dan anis (isteri aku hamil lagi!!) erm...dah pegi tengok toyota dan naza.....lastly pegi pilih naza...jumpa salesman dia si khairil....terus amik ria..dekat 97 ribu tu beb..tak pe asal org rumah heppy..aku pon heppy gak,....dijangka dapat dalam minggu depan...erm....abis le duit bulan ni wat bayar downpayment keta....
Semester Baru...pengetua baru
Kita mengalu-alukan kedatangan pengetua baru...semangat baru...budaya kerja yang baru.
Monday, June 18, 2007
Perkhemahan Badan beruniform SMK Seri Mahkota
sesiapa yang ingin lihat boleh layari perkhemahansrimahkota07.blogspot.com. Saya cuba untuk simpan imej dan video yang dirakam sepanjang perkhemahan itu.
Rasa rindu nak menaip balik...
Hampir 2 bulan saya stop menghantar posting ke blog ini..maaf sebab kena menghormati boss...saya hanya berpendapat kita x seharusnya menghalang perbezaan pandangan dalam hidup ini.....
Thursday, June 14, 2007
Kursus PPK: MySchoolnet 2007
Thursday, April 19, 2007
Tak faham?
Pertama, ingin saya tegaskan bahawa ini adalah blog peribadi bukan laman web sekolah....erm..mungkin ada yang dah salah faham. Yang kedua...apa yang di paparkan disini adalah merupakan iterpretasi saya terhadap apa yang berlaku di sekolah. Biasa la..mana ada yang elok je...ni la namanya kehidupan.....ada yang baik ..ada yang buruk...kalau kat sekolah pun kita nak control mana la tau lagi kat kehidupan sebenar...
Wednesday, April 18, 2007
Mesyuarat JKS 2007..Result SPM 06
aku gi meeting JKS 2007...habis pukul 6 ....my wife dah tunggu kat poli hampir 2 jam....ermm..tensen nye.....takpe la..harap2 keluarga aku faham. dalam meeting aku semakin memahami bagaimana sekolah ini berfungsi...erm semakin jelas padaku.......aku terasa ingin memberikan cadangan tetapi kerana memikirkan aku hanya baru masukk sekolah ini 6 bulan aku pendam hasrat hati aku...siapalah kita ni...kita kene merendah diri dahulu ....mungkin itu yang mungkin juga aku lakukan jika aku jadi seniors...dalam meeting ni banyak yang dapat aku simpulkan. 1. Fokus pendidikan sekolah masih berpusat peperiksaan. 2.Kita tidak boleh memberikan cadangan kalau belum lama lagi berkhidmat di sekolah. 3. Ikut cikgu azman aziz, makan je la..kenyang-kenyang lagi baik...
Tuesday, April 17, 2007
Konvokesyen IPPM 2007...
aku kene gi konvo IPPM pada 4 Mei 2007 dan ada seminar kat Hotel Mahkota pada 2 dan 3 Mei 2007....
Lawatan Ke PC Fair Berjalan Lancar
Friday, April 13, 2007
Yahooo....esok gi PC Fair
aku syok tul nak bawak budak esok gi PC Fair.....
x sabar ni.......aku x kisah
x sabar ni.......aku x kisah
Thursday, April 12, 2007
aku konvo 2 mei 2007
fuyoo...ada konvo tu..kat IPPM yuhuu..dapaek la eden jumpo memba den yang dolu...hehehe
Subscribe to:
Posts (Atom)
